Reklamace a servis
Co se vyplatí vědět o naší Premium záruce?
Co může být horší než problémy s vaším novým dopravním prostředkem daleko od domova? Abychom vám poskytli jistotu bezproblémové jízdy, vybíráme produkty výhradně od kvalitních značek. Naše vlastní produkty, jako jsou bezpečnostní prvky pro elektrokoloběžky, vyrábíme s heslem „kvalita nad kvantitou“. Navíc vám rádi pomůžeme nalézt řešení odpovídající vašim potřebám.
Na českém trhu je řada výrobců, kteří se pouze jako spolehliví tváří. U nás je samozřejmostí 2letá záruka na veškeré produkty. Pokud by došlo k problému, náš odborný servis závadu rychle odstraní, případně zboží nahradí novým.
Záruka se nevztahuje pouze na závady způsobené přirozeným opotřebením či hrubým zacházením s produktem. Ve všech ostatních případech máte nárok na opravu zboží. Často dokonce přijmeme reklamaci i po uplynutí záruční doby. Máte poruchu při vyjížďce? Rychle ji opravíme, i pokud už zákonná lhůta vypršela.
V ceně všech našich produktů je zahrnutý záruční servis. Máte proto nárok na prvotřídní poprodejní služby. Bohužel jsme v ČR jedni z mála, kteří nabízejí zákazníkům takto prémiové služby.
Naše moderní servisní a testovací centrum se nachází v obchodním centru KRAS v Boskovicích. Poskytujeme špičkové služby v oblasti údržby a testování různých zařízení.
Navštivte nás na adrese Sokolská 38 a přesvědčte se o našich schopnostech. Jsme zde, abychom vám pomohli s jakýmkoli technickým problémem, který vás trápí.
MapaJak probíhá odstranění vady?
Pokud se objeví nějaká závada na vámi zakoupeném produktu, je důležité ji opravit co nejdříve. Stačí nahlásit závadu u společnosti Unicooltech a my se postaráme o zbytek.
Prohlédněte si naše odborné servisní úkony
Vítejte v zákulisí naší servisní dílny! Naše video vás zavede přímo do srdce našeho specializovaného servisu, kde naši zkušení technici provádějí pečlivé a precizní úkony. Uvidíte profesionální vybavení a procesy, které zajišťují vysokou kvalitu našich služeb.
Záchranná akce výjezdovým vozidlem
Pokud se na vaší koloběžce v záruční době objeví závada, nahlaste ji předem u společnosti Unicooltech. Jestliže se jedná o lehkou nebo střední závadu, kterou lze opravit na místě, využijeme výjezdové vozidlo. Většinu reklamačních servisů provádíme do vzdálenosti cca 250 km. V případě těžší závady je nutné produkt odvézt do servisu.
Výjezdové vozidloJak funguje svoz výjezdovým vozidlem
Přeprava Unicooltech funguje podle určitých pravidel, které je potřeba respektovat. Nelze očekávat okamžitý výjezd po nahlášení poruchy. Postup je následující:
- Zavoláte nám a oznámíte poruchu.
- Zaevidujeme ji a posoudíme, zda se na ni vztahují záruční podmínky.
- Vyčkáme, až se na této trase vyskytnou další možné servisy.
- Ozveme se vám s termínem, kdy vás navštívíme.
- Provádíme výjezd.
Mám nárok na opravu po vypršení záruky?
Jestliže vada vznikla například až sedm let po nákupu, stále u nás můžete očekávat časově neomezený pozáruční servis. Máme pro vás připraveny všechny náhradní díly, které získáte levněji než nový zákazník. Navíc jako dárek za nákup našich produktů obdržíte také slevu na práci servisního technika.
Máme radost, že využíváte našich produktů a služeb. Neváháme vás odměnit. V současné složité situaci se chceme stát bezpečným místem, které vnese alespoň kapku štěstí do vašeho života.
Čekací doba na výjezdové vozidlo může být delší, než očekáváte, pro rychlejší vyřízení můžete využít možnosti bezpečného transportu prostřednictvím smluvních přepravců PPL nebo DPD do 31,5 kg v reklamačním systému RETINO. Po uznání reklamace je přeprava k nám i od nás hrazená v plné výši. Lhůta pro reklamaci započne datem, kdy jsme produkt převzali a máme fyzickou možnost závadu odstranit, nikoliv založením případu nebo nahlášením vady.
Tato služba se nevztahuje na produkty atypických rozměrů nad 31,5 kg, což jsou v tomto případu motorky.
Pokud si přejete co nejdříve přepravit atypický produkt do našeho servisního centra a nechcete čekat na výjezdové vozidlo, rádi vám zajistíme přepravu prostřednictvím společnosti TopTrans.
Jak uplatnit Premium záruku
V dnešní době platí, že čas jsou peníze. Právo na reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím jednoduchého formuláře. Snažíme se vám usnadnit život nejen našimi produkty, ale i veškerými souvisejícími službami.
Reklamace
Pokud řešíte problém v rámci reklamace, postupujte dle instrukcí v našem nástroji pro vyřízení reklamací níže.
Pokud máte zájem o záruční i mimozáruční servis, opravy, tuning atd., obraťte se prosím na nás.